thanks to all my honorable guests

yes! thank you all my honorable guests who came on my reception day.. you make my wedding as same as i were dream.

ewah speaking london pulak..berbelit lidah aku..hehe..ya entry aku up kan sebab nak say thank you pada semua tetamu yang hadir masa majliskahwen aku di alor setar..families, friends, relatives and all thank you so much..without you all mesti majlis aku tak meriah n the bomb..hehe

aku akan masukkan gambar semua tetamu yang hadir dan sangat lah banyak.jadi amaran kat sini..gambar sangat banyak.siapa malas nak tengok boleh la close awal2 ok..jadi tanpa melengah lengah kan masa lagi kita menjemput eh mempersembahkan eh menempek gambar tetamu yang awesome itu..

my best friend..wani n mas
membe anam time usm ni..kimi n matmin
my friend dari asma..fatin,hanis,akmarina,halimah,amalina,amalia,alida
yang lelaki ni membe anam time mrsm..sanggup mai sesorang..terpaksa wani mas teman amik gambar..haha
cousinku..abang kerun n family
cousinku..wani n mira
membe anam di usm..zul,izham,yus
cousins n makcik ku
cousin..am n family
membe anam..sep machang..haha
classmateku..adam,paan,skin,g,amir,raj,anuar,jeon
family n mak sis in law aii
membe anam time di usm
irwan..membe anam di motorola
classmateku di usm..happening sangat
kawan anam n family..kawan kerja motorola
membeku kamcingku time asma
offiecemates anam
membe anam..saiful n isteri
classmate time matrik
ni cousin2 ku yang happening penceria majlis ku..
hah ni lah semua2 tetamu yang hadir..yang sempat photographer amik gambar..dah tak ingat ada lagi ka yang aku tertinggal..thanks semua yang mai dan yang bagi hadiah..ada lagi tu hadiah yang tak guna..haha..love u all much!!

7 comments:

Farah Waheda Wahid said...

eh eh...baru kahwin ek... hu hu hu...baru saya tau... apa2 tahniah, semoga berbahagia dan berkekalan sehingga ke akhirnya... ^_^

Unknown said...

@Farah Waheda Wahid tq..takla baru sangat..da 3 bulan ni..hee..

Si Matatajam said...

Semoga bahagia till Jannah...salam kenal..done folo here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo