sembang pagi

haii.. pagi2 camnih aku akan sedia kan breakfast untuk anam j.. pagi2 buat air teh n roti dgn scramble egg atau peanut butter atau roti salut telur.. aku tak suka makan breakfast awal sangat..so dia akan layan sesorang..

lepas tu, anam g keja..aku di umah buat macam2 juga..bukan duduk nga2 makan tidur ja k.. contohnya blogging ni pun part of it.. aku rehat time zohor dan abih keja kul 6..wah cam orang keja ofis..

awal2 ni mmg income pun kurang. tapi insyaAllah tengah membuat proposal lagi untuk to do something.. anam pun sama tengah work in proposal tapi bidang yang berbeza..yes we percaya pada rezeki..sabar ja yang penting..

itu je kot nak sembang..jom tengok gambar ngarut aku n anam.. hee good morning all








2 comments:

SarahSyafiq said...

aktiviti kita lebih kurang sama je.surirumah sementara la kata kan.

Unknown said...

@SarahSyafiq ya btuii..suri rumah memang ni je kot aktiviti dia..hehe tu yg tak sabar nak ada baby..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo