opening uniqlo at quensbay mall

hari jumaat aku g uniqlo baru buka di quensbay mall penang..orang sangat la ramai..nak masuk pun kena queue..ya la kan hari opening of cos la ada sale kan..

awal2 da cakap kat anam suruh balik kerja awal semata-mata nak g sini..bestla pasni bole g shopping sini selalu..kalau tak kena g uniqlo di kl lah..



tengok punya la ramai dok beratuq..

time aku nak balik tu lagi la panjang..nasib baik aku n anam mai sebelum magrib..pas magrib tu yg queue panjang gill

ni jerrr hasilnya beratuq lama2..hee suka

yang paling suka room shoes tu la..aku memang cadang nak beli kasut tu untuk masuk dapur...sekali kasut comey ni ada pulak kat uniqlo...terus aii jeling2 kat anam..dia pun taw aku nak ni..so dia pun ok siap tolong pilih lagi corak ni..hahah 

best taw room shoes ni..duduk kat dapuq rasa cam duduk atas carpet taw..
n polkadot ni anam yang pilih..kalau tak aku nak yang corak bunga2 tapi ikut kan ja suami cakap..huu

tshirt untuk anam..suka yang one piece tu..smart kan..

jadi jom la semua orang penang pakat g uniqlo penang..haha barang best kot n berbaloi2..yang sebenarnya aku ajak anam g ni pagi2 taw..sanggup nak suruh ponteng kerja..kah3 sanggup..tapi harapan la anam nak ponteng 2 jam pun..hee..

kalau g hari opening ni dapatlah recycle tote bag ni..ok lah kan..aku rasa pembelian atas 100 kot dapat redeem tote bag ni..

ok selamat shopping.!
bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo