Ramai Sokong Adibah Noor Jodoh Terbaik Halim Othman


Penyampai Ceria Pagi Suria FM, Adibah Noor mengakui masa yang dihabiskannya bersama Halim Othman selama 5 jam sehari di konti mengalahkan durasi masa pasangan suami isteri.
Bagaimanapun, pelantun lagu Kau Istimewa ini mengatakan tidak pernah keluar bersama Halim tatkala selepas waktu bertugas. Sebaliknya, mereka hanya akan berjumpa seandainya pasangan ini diundang ke majlis hiburan yang mana Adibah menyanyi dan Halim pula bertindak selaku pengacara majlis.

“Kami ramah dan menghabiskan masa 5 jam sehari bersama dalam konti. Saya rasa, pasangan suami isteri pun tidak dapat menghabiskan masa berdua selama waktu itu.

“Mungkin disebabkan itu juga, gandingan kami menjadi sesuatu yang luar biasa. Chemistry yang kami ada sangat seronok. Ramai yang doakan kami bersama.

“Kalau Tuhan kata jodoh kami berdua menjadi, maka jadilah. Takkanlah saya nak menolak kalau betul Halim itu bakal suami saya. Apapun, kami hanya berjumpa di konti saja,” kata Adibah.

Mempersetujui apa yang dijelaskan Adibah, Halim yang disifatkan sebagai otai dalam bidang penyampaian radio akui senang bekerja dengan pelakon filem Nasi Lemak 2.0 itu.

“Kalau saya digandingkan dengan sesiapa saja, saya kena cepat tangkap cara penyampaian pasangan saya. Saya kena bagi respon.

“Saya sangat seronok dapat bekerjasama dengan Adibah. Dia cepat tangkap. Baru sebulan kami bersama, kami sudah jumpa keserasian kami.

“Ramai yang beri sokongan dengan hubungan kami. Setakat ini, saya memang seronok bersama Adibah dalam konti,” jelas Halim.

Pada majlis resepsi petang semalam, Adibah dan Halim diraikan seperti pasangan pengantin bersama pendengar setia Suria FM yang dipilih menerusi pertandingan radio. Selain pasangan ini, penyampai radio Suria FM lain seperti DJ Lin, Reza Mohamed, Naim dan Bob Ringgo turut hadir memeriahkan majlis.

Sumber : http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=14146&c=1&s=1

**tetiba kan harini update sai artis lak..kikikimacam sensasi j kan..apa kata yu oll

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo