review nikah outfit putihku

mesti semua dah tahu baju nikah aku warna putih tu kan sebab dah berlambak aku upload kan..actually baju ni simple ja pun..takdala grand macam orang lain pun..tapi aku suka ja..

kain lace ni anam yang bagi time tunang..bukan french lace ya..lace yang biasa2 saja..aku yang pilih..ntah la tak suka sangat lace yang lain2 ada di kedai tu..end up aku pilih lace ni yang semeter hanyalah RM50 semeter.. ooh sekali kain satin pun beli sekali dengan baju melayu anam..murah jugak kain satin tu pun..

kedai aku beli lace ni dekat penang..jalan campbell..tak ingat da nama pa..tapi murah la..





 
the details

baju hanya tempah dekat tailor di alor setar..bukan tailor famous pun..yang details2 ni just upah di facebook pearlnity..aii pos ja kat dia n cakap bajet n design yang nak..harga ikut kita nak berapa..sebelum nikah dia pos balik..simple kan..takpalah janji da selamat menikah pun..

shawl plain ni aku beli di jalan TAR 4ringgit n veil ni aku beli online without details.shawl half moon sebenarnya buat jadi veil..beads veil semua ni aku hantar sekali upah baju..baru matching kan..macam mana pun aku puas hati dengan outfit nikah ku ni..

kalau sesapa nak sewa boleh la..aku bagi harga murah2 ja..hehe

ps:yeyeyeey petang ni g kl..nanti parents aii mai amik..eh ofcos husband g sekalik.

bye!!

2 comments:

Unknown said...

Sweet sangat..cantik baju..singgh sini..Jmpot join ga sy..http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo