i am who i am

tak sabarnya nanti april aku da tak jadi full time housewife. aku akan join insep. ala yang training untuk kerja tu selama 6 bulan.

lepas abih semua training tu dia akan serap kat mana2 company. dalam 6 bulan tu ada 3 bulan teori n 3 bulan dalam industri. dia akan hantar kat mana2 kilang di penang nih

mesti pernah dengar kan program macam ni. aku amik keputusan untuk pegi jugak course ni. da malas dok umah n akan dipandang serong oleh sedara mara yang kita tak dapat keja.. sedih tu memang la tapi aku takda rezeki cam korang yang murah rezeki..

kurang2 masa aku akan diisi dengan course berfaedah ni.. takdala jadi mandon kan.. huu tak sabarnya nak jadi bekerjaya. hehe.. jumaat ni ada orientation jap pastu yang betul nya start 4/4/2013.. memang tak sabar kan.. haha

sebenarnya housewife memang best.. tapi duit ni memang keperluan dalam hidup.. itu sebab la aku amik keputusan ini. aku nak hidup senang.. n insyaAllah aku akan buat bisnes secara part time. bila da stabil baru full time kan.. kewangan kukuh barula hidup bahagia n ceria kan..

training ni dekat psdc bayan lepas ja. 5 minit j dari umah aku. alhamdulillah sangat .. untuk preparation aku kena taw jalan untuk ke sana n buka akaun cimb ja.. then isi2 borang yang dia sedia. by the way this program ada elaun tiap2 bulan. tu yang alhamdulillah lagi..

ya Allah murahkan lah rezeki ku..n readers pls doakan daku.. tq semua!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo