header dari tulisangadisbosan

haritu aku blogwalking dan jumpa blog tulisangadisbosan dan tengok hasil tangan dia yang ok la menarik. lepas tengok2 hasil kerja dia selama beberapa hari aku decide nak tempah header dekat dia..

harga dia berbaloi la dengan header yang kita nak. 5 6 kali jugakla dia hantar draft aku tak puas hati sampai semalam yang final header dia bagi baru aku puas hati..dan header baru ni aku da letak dalam blog aku pun..

dan satu lagi yang aku amik servis dia ialah menu tab..ni semua apa yang aku nak..ahaha rasa cam permintaan kanak-kanak pulak..tapi apa aku kisah blog aku..terima ja lah kan.hehe

 
inilah header yang aku amik dari tulisangadisbosan..background transparent..
tulisangadisbosan jugak boleh buat doodle. menarik jugak doodle dia

ni yang da siap letak..semalam aku post entry tanya readers nak yang berbackground ke transparent..ramai nak yang berbackground..kalau yang transparent nampak tergantung katanya..tu yang end up jadinya macam ni..cuma aku ada cari tutorial nak curve kan background tu tapi tak jumpa..ada tak sesapa taw camna nak buat..minta bagi link tutorial di komen ya..minta tolong sangat..kalau ada curve nampak la seni sikit kan..
hah dekat header tu perasan tak button like..silalah like my fanpage ok..huhu..3 menu bar tu pun tulisangadisbosan buat..menarik tak?haha..bagi sapa yang tak baca lagi anam's wrote tu sila lah baca..itu entry yang husband ku tulis ok..heehe..

lastly, thank you adik.akak puas hati n sorry sebab banyak songeh.hehe. macam mana overall ok tak blog ku yang terbaru nih.tunggu la pemes baru kita tempah yang mahal2 dengan sekali template atau overall edit..bila nak pemes taktaw la bila..hehee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo