pru13

PUTRAJAYA, 10 April (Bernama) -- Hari pengundian bagi pilihan raya umum ke-13 ditetapkan pada Ahad 5 Mei, manakala tarikh penamaan calon pada 20 April, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengumumkan Rabu. 
-BERNAMA
 ya sekarang demam pru13 kan..baru jer umum tarikh mengundi tadi. aku awal2 dah tercongok depan tv tak sabar2 nak tahu tarikh ngundi nih. kat tangan ni da sedia nak whatsapp husbandku nak cakap bila mengundi..jom tengok whatsapp ku n suami..hew3

 ya untuk pengetahuan semua walaupun tahun ni aku first time boleh mengundi tapi tengok dari perbualan di atas terpaksa niat murni aku nak mengundi terbatal..haha..kena ikut anam balik kelantan..dia mengundi di machang aku di alor setar tapi aku kena g machang..alamatnya hari mengundi aku nganga di rumah je lah..kikiki.ya aku tak merasala nak mengundi..hehehe..nasib badan..korang lak camna?balik kampung kah nanti?
selamat mengundi n orang biasa ni jangan emo sangat ok..jangan dok jadi keyboard warrior ok..tengok macam aku diam saja n undi adalah rahsia..hahaha tapi menangis tak bolek nak mengundi..mihmihmih
bye!!

3 comments:

Nurul Najihah said...

Ooo ; da umum yaaa bile ngundi :)

# btw najihah pom tahun nie baru first time nk ngundi ... ~ :)

lina lilo said...

@Nurul Najihah tu lah first time tapi tak dapat nak merasa..patuh kat suami la katakan..hew3

Bonda Qalish said...

salam...jemput join..

http://bondaqalish.blogspot.com/2013/04/big-giveaway-idola-saya-by-nurul.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo