my reception dress design

hai..lama kan tak tulis.besala da stress sangat dengan fyp n final exam.stress sampai tak bole nak buat apa-apa.lagi pikir lagi stress. satu cara nak hilang stress, balik rumah mak ayah. hilang sikit beban-beban yang ada atas kepala ni. eh melalut. kahkahkah.
ok dari tajuk aku nak cakap pasai baju reception kat rumah aku. kalo nak taw aku takda lagi design baju yang berkenan ataupun bila berkenan, kerul anam lak tak suka. haihhh taste tak penah nak sama.ayo..so, i need your ideas. tolong la bagi idea baju apa yang aku nak pakai nanti.officially nak dress without lace at all.sebab nikah da pakai fully lace. dress j ok!taknak baju kurung, jubah,kebaya or apa2 yang bukan nama dress. hhaha..nanti-nanti da ada yang berkenan aku upload banyak lagi gambar..aduii **pening T___T


*ok ni simbolik ja..xdadesign lagi pun..amik dari blog exb2b..renee meow!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo