JIWA BERGELORA

hai. tengok tajuk pun mesti da taw kan aku sekarang tengah jiwa kacau. hmm sigh. harini sesi nak meluah perasaan mereleas tension. rasa nak ja belah dari usm ni sekarang gak.haih la tensen nak mam.. rasa nak j perabih belajar cepat2 pastu urus hal kahwen..eww gatal tak sabar nak kahwin.. hmm masalah aku sekarang componen yang aku nak guna untuk projek aku takda stok.lagi berapa hari ja nak kena submit report yuuu. haihh sigh..

sebenarnya aku da beli component tu tapi yang lain.yang susah yang complicated.yang memeningkan lagi kepala aku. hmm sigh..aku nak juga beli yang simple tu yang bole memudahkan hidup aku.tapi untuk backup terpaksa run jugak experiment dengan component yang ada nih.TERPAKSA ok! nak buat camna, mesti terpaksa kalo tak aku kena grad tahun bila pun tak taw.haha

nak seribu daya tak hendak 1000 dalih kan. mesti korang cakap camtu kan tapi yang pening sekarang aku..hmm sigh. rasa nak j balik rumah sekarang jugak sebab bila kat rumah projek pun bole lupa study semua akan lupa tapi sementara waktu j..hmm sigh. daku tahu kita study ni kan ibadat. study kerana Allah tapi ya Allah cabaran dia sangat la berat.

tapi bila fikir-fikir balik apa gunanya kita belajar apa guna kita buat projek ni.mestila untuk masa depan. kenapa masa depan. yala nanti nak minta keja nak kena jual projek ni juga. maksud jual tu nak kena goreng time interview n dalam resume. hmm sigh. jadi, apa yang kita buat sekarang akan worth in in future. HOPEFULLY.insyaAllah....

ok sori la kena baca luahan bebelan selepas maghrib dari saya dan berapa kali duk sigh memanjang..hehe
p/s: ya Allah permudahkan lah urusanku..amin.....

bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo