Exclusive Giveaway By Ixorra Bazar

hai semua.saya join giveaway ni.jom sapa2 nak join bole klik sini
GiveAway ini akan berakhir pada 31 May 2012
saya tertarik dengan giveaway ni sebab hadiah nya yang menarik
saya memang tengah mencari doorgift 
alangkah bahagia nya kalo dapat durian runtuh gitu..hehe
dahla doorgift kat sini cute2 dan memang ciri2 yang aii nak lah
memang ada kelas lah doorgift dari Ixorra Bazar nih..hee
hopefully saya bertuah n kalo bertuah dapat doorgift ni mesti lagi meriah majlis aii
awwwwwwwwww..insyaAllah murah rezeki.amin!

2 comments:

ciksusu said...

gutlak lina ;) nak join jugak la..hehe

lina lilo said...

join2
cuba nasib
macam aii ni bajet ciput tapi nk nikah
kenala join GA kan..heheh
gudluck!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo