my wedding theme

hai semua. harini nak cakap pasai wedding theme. disebabkan aku suka warna hijau so akan ada elemen hijau la wedding ku nanti. tapi kalo hijau saja without campur any colour jadi tak fun. jadi aku ingat nak ada kuning sikit2. end up tema wedding ku ialah hijau kuning. hahah. ini bukan nya semangat kedah na tapi memang cool combination tu sebab yang aku pilih tema ni. khairul anam ok je with the theme tapi yang jadi masalah sekarang baju untuk reception kitorang da decide nak pakai kuning tapi selama dok walk in ke butik-butik pengantin, 1 pun khairul anam tak berkenan walaupun aku berkenan. jadi sebagai suggestion korang, patutkah daku tempah new one for reception dress? tengah pening. and apa pro n con kalau sewa atau tempah baru. i need suggestion.
kuning dah for our reception dress. hijau lak kat mana guna dah cakap tema hijau kuning. ok, my family akan pakai hijau n most of the deco i will put in green. sikit-sikit dalam elemen hijau tu akan ada kuning. i dont want the striking kuning or kuning diraja tuh tapi kuning yang aku maksud kan ialah soft yellow to make me look fair n cerah n org hitam tak nmpak gelap which refer to khairul anam walaupun tak la gelap sangat. hehehe. jom layan gamba yang aku dapat hasil godek2 google. wuuu *excited!

sukanya this yellow
source: link

 amaze!! yellow n green. sukanya
source: link

 soft yellow and green. pastel. i like!
source: link

waa suka hijau camni. nanti nak cari paper lantern warna ni gak
source:link
 
sukanya handbouquet ni. akan di match 
dgn my light yellow dress. my dream HB
source: link

 
menarik kan tema hijau kuning. tanak yang terang-terang tapi pastel n sedap mata memandang. so guys yang nak attend my wedding nanti sila pakai hijau ok. hehe.hope my dream will come true!
ok bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo