jumaat yang blurr

hai. da penat review pasai tunang yg sebenarnya da basi..ahaha. tapi nak jugak review sebab senang untuk nak cakap kat orang mana kita dapat n promote vendor-vendor yang telah make my day. lagi 2 bulan j lagi aku nak abih belajar atau lagi 2 bulan j nak mengadap buku dan projek tahun akhir nih. and dalam kata lain, nak goodbye kat USM tercinta nih. hehe. banyak kenangan manis n pahit ada kat USM ni dan kat USM ni juga lah aku kenal my fiance tuh. hehe. next time aku tulis kisah2 ku dan dia bila masa cinta berputik n share dengan semua. haha cewah gedik! hahah. untuk persediaan kahwen, aku belum lagi prepare apa2 lagi memandangkan masih lagi student. pas habih belajar nanti baru nak 100% pikir pasai kerja kawen2 nih. sekarang survey sikit-sikit adala n walaupun sikit pun dah pening n lebih baik tak payah nak pening2 kan lagi kepala dengan FYP lagi macam2 lagi lah. haih

haritu aku dengan khairul anam adala survey2 rumah. yala kan nanti pas kawen kena ada rumah sendiri kan. n ada rumah yang aku minat n senang n strategik. strategik maknanya tak jem dan tak sibuk la. sebab rumah ni di tanah besar bukan di pulau. yer di penang! our plan nak beli di situ sebab nanti 2nd bridge nak buka n fyi 2nd bridge punya exit ni dekat j dengan Motorala Solution ni iaitu opis khairul anam. jadi senang la klua ofis terus bole jumpa exit kan. our plan nak beli lepas raya nanti. hope murah rezeki dan rumah tu masih ada. sebabnya unit yang tinggal pun da tak banyak. jom la doa2 kan ada rezeki aku dengan rumah tu. amin!

ni lah rumah yg dimaksudkan
source: here

eh sudah2 la mengarutkan. aku nak jalan2 dengan mak aku harini ambil barang di kl. walaupun blurr bole plak aku dok cakap banyak. mesti meluat nak baca kan. haha. haih.
ok bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo