something i want to share: my life today

ya Allah ku merintih padamu. murahkan lah rezeki ku. limpahkan kurnia mu. amin..

aku serabut dgn kewangan ku yg tak stabil. sedihnya lahai tiada siapa yang tahu.

untuk sesapa yang nak kawen n plan nak kawen peruntukan secukup cukupnya untuk kawen. nak sampai tahap untuk ke akad nikah pn cukup2 makan. apatah lagi kewangan yang kukuh n mantap diperlukan lebih lagi apabila kehidupan selepas kawen.

aku ni jadi serba kekurangan sebab belum kerja n ada sebab2 tertentu yang tak boleh nak cakap di sini. cukuplah aku dan keluarga yang tahu. susah orang nak paham situasi kami sekeluarga. nampak loaded di luar tapi di dalam, hanya berserah pada Allah.

ku berjanji setelah saja aku akad nikah, aku akan berubah ke jalan yang lebih diredhai Allah. dan sesapa ada vacancy di tempat kerja dia, sila lah offer saya. memang terdesak nak kerja. area penang. fresh grad elektronik eng.

impian saya 1 ja. nak kerja untuk ringan kan beban mama n ayah aku. memang nak itu ja impian aku nk kerja. dan sebab lain aku nak kerja adalah nak tolong bakal husband n taknak bosan menghabiskan seharian di rumah. paling utama tu, nak tolong my parents. terasa nk gak duit hasil titik peluh sendiri bagi kat mama n ayahku sebab takda sorang lagi pun siblings aku yg bagi kat dorang setiap bulan.

ya Allah makbulkan doa ku. aamin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo