hantaran me to him

haii makin dekat date nak berubah status dan makin besar la tanggungjawab. bab ni la paling takut bab nak kena tanggung2 ni. huhu. satu lagi yang aku gerun ofcos la nk berdepan dengan mentua yang pendiam dan peramah. help me! nak tips.

hah panjang mukadimah yang lari tajuk. bab hantaran ni memang pening sebenarnya. aku nak bagi kat bakal husband 7 dulang tp yang da ada baru 3 barang iaitu kemeja, spek mata (yang rabun nyer bukan shades ya) n sejadah. one more is note 10.1 tapi yang itu dirahsiakan dari bakal husband. huu

lagi 3 bagi my mom yang decide sebab da pening sangat. ok nnt la aii sambung* nak g kua jap
bye

**woo 2.30pm sambung balik.hik3

btw tadi keluar g bawa barang hantaran untuk ditempah kat aunty noni.dia punya creation memang menawan dan memang tak boleh nak tempah kat orang lain dah. yang 2 dari 3 hantaran yang tak tahu tadi, kami da decide nak bagi egg tart dan cake secret recipe ja. lagi 1, belum tahu. omaigod lagi 2 minggu kot tapi bole tak decide lagi. pas g umah aunty tu, terus ke star parade, survey2 cadar n comforter. ada yang berkenan tapi takda queen size pulak. disebabkan ada promotion ahad nanti so decide ahad nanti baru datang balik untuk lebih murah dan banyak choice.

tadi di star parade jugak kita da booking tapi beelum ambil just bagi deposit ja galaxy note 10.1 yeyy. minggu depan dekat2 date baru ambil. tq mama ku. hik3. lagi 1 hantaran hah bole la bagi idea. tapi mayb akan bagi buah ataupun coklat something to eat.

nanti pas kawen daku tunjuk gambar eksklusif. tunggu k

jumpa lagi nanti kalau rajin update.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo