Xpax Whatchuwant campaign: Pimp My Ride dan menangi 10k weekly!


ya untuk kempen Whatchuwant ni, XPAX akan bagi amazing gadgets setiap hari worth RM10,000. ya SETIAP HARI ok. so jangan buang masa lagi. jom semua pengguna XPAX join kempen ini. aduhai gila dengan hadiah-hadiah dia yang sangat la awesome dan memang terbeliak bijik mata. haha.. hadiah nya ialah Samsung 40” Full HD LED TV, the Pioneer Blu-Ray Front Surround System, Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy Tab 2 7.0” dan Nikon Coolpix Waterproof AW100! 

 ni lah hadiah yang buat semua terbeliak mata..haha

ok mesti da teruja dan excited nak join kan, kalo nak join kena la  ikut step-step yang diberi nih k.jangan nak suka hati termenung nganga ja, kena la buat keja sikit. tak banyak punnnnnnn..step dia sangat lah senang n tak keluar peluh pun hahah.. first, dial *128# pastu adala menu yang korang kena pilih..tengok je picture bawah ni kan senang hidup!

 ya pilih seperti gambar ni yerr.easy peasy!

pastu keluar yang ini dan pilih ya

korang boleh layari link ini untuk mengetahui lebih lanjut. selain itu, ia juga ada HARI HARI ISTIMEWA  (SPECIAL SURPRISE DAYS) yang mana anda berpeluang untuk mendapat peluang menyertai MTV PIMP MY RIDE!! Dan pemenangnya pula berpeluang featured in show pertama di Asia!!



so aku nak la show off sikit kereta ku yang tak seberapa ni. jadi tu yang aku join ini sebab mahu ia jadi hebat dan seberapa. hehe..jom kita layan gambar aku bersama my putih jap..hahahha

this is my car! saya mahu kereta ku nampak sporty dan bergaya serta tampak kemas walaupun sudah lama memiliki nya. i think my car need fresh car kit especially spoiler to look more sporty! saya juga mahu skirting dan sport rim untuk lebih sporty dan bergaya abis. haha..haruslah memilih saya dalam Pimp My Ride ini sebab saya mahu buktikan walaupun kereta ku da bertahun-tahun tapi masih nampak bergaya, kemas dan sporty..heeee

jom.hantar kereta masing-masing!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo