man in my life

hai sabtu yang blues ni aku nak cakap hal kenapa aku suka berdamping dengan laki. ok aku memangtakleh hidup kalau laki takda kat sisiku. tahla kenapa.sebab aku susah nak bek sangat dengan membe perempuan kot. laki yang tak paham n tak taw yang aku nak sangat dorang dekat dengan aku..dulu time matrik lagi membe perempuan aku cakap aku style tak bole hidup kalau takda laki. tu lah aku nak cepat kahwen sebab nak duduk dengan mereka always doplohpat jam kalau boleh. tapi laki tu jangan macam mak nenek beletiaq macam2 tensen aku.bukan patut perempuan ka beletiaq.ni laki yang macam tok nenek. so not LELAKI.
post ni tiada kaitan dengan sesapa.hanya bingkisan hati. bye. selamat berhujung minggu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
This Blog is Protected. Copyright 2008 © Design By Linalilo